Tuesday, July 17, 2007

My Besday And My Two Luvly Moms

Last Saturday balik kampung. Kampung aku kat BP(Batu Pahat). Sabtu tu (14hb Julai), hari lahir aku bersama bakal mak mentuaku (Pn Hasnee). Besday mak (Pn Fatimah) aku pulak 6hb Julai hari tu. So, bahgianya dapat sambut besday bersama dua insan istimewa ni.. Jgn jeles.. Sayangilah ibu anda selagi mereka masih hidup..

Kek yg dibeli oleh aku dan tunangku..

Sweet moment with my mom.. Tq so much mak..


Minta kasih sayang dari bakal mak mentua.. hehehe..

Cincin hadiah dari tunang tercinta.. Tq sweetheart.. Tq sooooo much!!!

Ni la cincinnya... Already wear...

1 comment:

LeoFantasia a.k.a LEO said...

chesss...aku tau kat mana si julie beli cincin tu...mesti kat Lorong Haji Taib...tak pun kat China Town...wakakakaakaka....macam cincin kat gula2 jer